H-Hour: World's Elite - SOF Studios 2015

H-Hour: World's Elite - SOF Studios 2015
Last Friday again saw an important patch that included several updates to H-Hour that will help contribute to the overall feel of the game. First, the development team focused on weapons tuning and diversifying the feel of the weapons so that each one has its own unique set of characteristics. Weapon design is based on (1) the way the weapons played in SOCOM and (2) the way the weapons would feel in real life. If you haven't had a chance already, join a game in H-Hour and test out a variety of weapons to experience the differences for yourself. Then you can join us on the forums to discuss your thoughts:
شهد يوم الجمعة الماضي مرة أخرى التصحيح المهم الذي تضمن العديد من التحديثات إلى H-ساعة أن يساهم في الشعور العام للعبة. أولا، ركز فريق التطوير على ضبط الأسلحة وتنويع يشعر من الأسلحة بحيث يكون كل واحد لديه مجموعة فريدة من الخصائص. ويستند تصميم سلاح على (1) طريقة لعب الأسلحة في SOCOM و (2) الطريق فإن الأسلحة يشعر في الحياة الحقيقية. إذا لم يكن لديك فرصة بالفعل، والانضمام لعبة في H-ساعة واختبار مجموعة متنوعة من الأسلحة لتجربة الاختلافات لنفسك. ثم يمكنك الانضمام إلينا على المنتديات لمناقشة أفكارك:

 الموقع الرسمي



0 تعليقات